Shop Mobile More Submit  Join Login
Willy Wonka by Forever-Heartless Willy Wonka by Forever-Heartless
...
Add a Comment:
 
:icondashyfairy:
Dashyfairy Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist
Ah Ah OMG!!! *O*
Love!!!
Reply
:iconlittlehatcat:
LittleHatCat Featured By Owner Feb 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
oh, my. Willy, I looove you!
Reply
:iconizzymaster:
Izzymaster Featured By Owner Dec 1, 2010  Student Digital Artist
Smexy~ nice job
Reply
:icondilandau93:
dilandau93 Featured By Owner Jul 28, 2010
I WANT TO EAT HIM
Reply
:iconmadamenoble:
MadameNoble Featured By Owner Apr 22, 2010
He is sexy ;) ;) ;)
Reply
:iconchocomuffinichigo:
ChocoMuffinIchigo Featured By Owner Mar 14, 2010
Willy Wonka looks yummy :D !
Reply
:iconknuxrouge3:
KnuxRouge3 Featured By Owner Nov 2, 2008
Lol it's Willy Wonka. :rofl:
Reply
:iconvernfeathers:
VernFeathers Featured By Owner Sep 29, 2008  Hobbyist General Artist
I just love this pic! Not only and I a huge fan of Crime shows and Igor but I am also a huge fan of CatCF!:w00t::headbang:
Reply
:iconmylittleicecube:
MyLittleIceCube Featured By Owner Apr 13, 2008  Student Digital Artist
That is sooo cool looking [=
I love Wonka, he's smexy and insaine. Perfect combination, eh?
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Apr 14, 2008
=D yes it is
Reply
:iconmylittleicecube:
MyLittleIceCube Featured By Owner Apr 14, 2008  Student Digital Artist
lol [=
Reply
:iconx-misswonka-x:
x-MissWonka-x Featured By Owner Nov 5, 2007
:love: I :heart: him!!!! :love:
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Nov 6, 2007
me too :D
Reply
:iconmrs--caroline--wonka:
mrs--caroline--wonka Featured By Owner Feb 5, 2007
:omg: i love this. he so sexy!!!!!!!!!!!
Reply
:iconpralinkova-princezna:
pralinkova-princezna Featured By Owner Nov 26, 2006  Hobbyist Digital Artist
Awww, so darn good looking, and delectable too! The Chocolate Room and he too! :D :drool:
Reply
:iconniraha:
Niraha Featured By Owner Mar 19, 2006
Oh lord...it's the sexiest candy maker in the world! *faints*
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Mar 19, 2006
He is. :D
Reply
:iconpearllotus:
PearlLotus Featured By Owner Nov 6, 2005
Wonka! *orgasms*

^___^ Love this pic. It's very well edited, and I like the background you used. And your subject matter is, of course, impeccable. *starts singing Willy Wonka Doll song*
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Nov 7, 2005
^_^ I'm glade you like it.
Reply
:iconrichannii:
Richannii Featured By Owner Sep 29, 2005
I :heart: Him :love:
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Sep 29, 2005
I :heart: him too :love: :love:
Reply
:iconrichannii:
Richannii Featured By Owner Sep 29, 2005
greaaaaat :love: we :heart: hiiim :P
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Sep 29, 2005
He is the greatest! :love:
Reply
:iconrichannii:
Richannii Featured By Owner Sep 29, 2005
and the hottest :love: the amazing chocolatier :love:
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Sep 29, 2005
Yeah, he is the hottest :love:
Reply
:iconrichannii:
Richannii Featured By Owner Sep 29, 2005
I'm soooo in love :) :) :) :) :) :)
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Sep 29, 2005
I am to :) I have pic of him everywhere.
Reply
(1 Reply)
:iconcat-c:
Cat-C Featured By Owner Sep 14, 2005
suck charlie, Wonka is t3h best
Reply
:iconforever-heartless:
Forever-Heartless Featured By Owner Sep 15, 2005
Wonka is the best!
Reply
:iconcat-c:
Cat-C Featured By Owner Sep 15, 2005
:nod:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 406 × 397




Details

Submitted on
September 12, 2005
Image Size
45.3 KB
Resolution
406×397
Thumb

Stats

Views
4,991 (1 today)
Favourites
71 (who?)
Comments
34
Downloads
51
×